11 Ekim 2008 Cumartesi

SİZDE MOPLANIN DERLEYİP TOPLANIN


GeCe ve annekazın kullandığı moplarda neymiş bi bende alayım diye markete gittim.
nasıl bişey miş bilmiyorum tabi reyondaki cocuğa sordum. bu mop ta ne olaki ? hangisi diye sordum.
-o ne ki abla dedi .
bende reyonları doşaşıp incelerken birden gördüm mop yazıyo hemen aldım tabi ama hiç te yabancı olmadığım bişeymiş .çalıştığım iş yerinde de kullanılan ama adını bilmediğim daha doğrusu evlerde de kullanılabileceğini düşünmediğim bir ürün. Neyse aldım açıklama ingilizce nasıl kullanacağım gece yi aradım öğrendim .Suda beklettikten sonra kullanılacakmış vileda kovasına koyduk bekletmeye.küçük kızım ve büyük kızım Be@tnic birbirleriyle kavga etmeye başladılar illa ki ben yapacağım diye ve denedik ki gerçekten çok güzel halılarda saçları topluyo bizim için ÇOKK İDEALL çok fonksiyonel çok beğendim.
sizde moplanın derleyip toplanın

4 yorum:

GeCe dedi ki...

süper yaşasın evler artık şipşak toplanacak, hanımlar uzanıp keyif yapacak

Paşa dedi ki...

ayda hepberaber moplanalımbende aliyim bari evleri temizlemek lazım zaten hiç vaktim yoktu inş.iyi olur çocuk okul derken birde kurs çıktı başımıza vakit yok...

NeS dedi ki...

Ay bu mop ne harika şeymiş öyle. Valla bende almayı düşünüyorum. Bizler de Ge-Ce sayesinde mob satışlarının patlamasına neden olduk sanırım :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar o tarif ettiğiniz mopla ben 8 yıl önce tanışmıştım.izmir fuarından almıştık.gerçekten süper...tek kötü yanı kuruyunca taş gibi olması.paşa hatırladınmı
sincap...