sayın GÖNÜLDENELEDÖKÜLENLER ARKADAŞIM
















tarafından mimlendim filistin hakkında ...





o kadar çok şey yazılıp çiziliyor takipçisi oluyorum.dillendirmek bi o kadar zor ..... öldürülenlere allahtan rahmet diliyorum.emininki allah mazlumun ahını zulmedenden alır .....her halukarda barış tan yanayım kavgadan değil ....





Feryat figan eden insanlar,

İnleyip ,sızlanıp , kan ağlıyor,

Lisanla anlatması çok zor

İçimiz karalar , bağlıyor,

Sessizlik bu dünyaya çökmüş;

Ters yüz olmuş hayatlar,

İliklerimize kadar işlemiş,

Nefreti kusmuş,gözü dönmüş ......

(çok çok özür diliyorum arkadaşımdan)

(çok yorgunum ve dalgınım)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki…
değerli arkadaşım bi yanlışlık olmuş sanırım sizi ben mimlemedim ikimizi de gonuldenele arkadaşım mimledi bi bakın isterseniz teşekkürler...sevgiler
GeCe dedi ki…
güzel olmuş değişik bir ifade şekli
Unknown dedi ki…
:))
duyguların farklı ve yalın bir ifadesi olmuş bencede...teşekkürler..
ibrahim dedi ki…
bu yorgun halin ise sende ne cevherler vardır saygılarımla tşkr ederim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

KOLAY KALICI KILO VERME (63 gunde 18 kg)

MİSTİK RUHLARA SICAK ÇİKOLATA

cuma sohbetleri 36 AHDE VEFA