18 Ekim 2008 Cumartesi

Frankestein tavuklar dönemi başladı


SLİT ANİMATİON


İlginç resimler nasıl hareket ediyor tıpkı canlı gibi....
bakalım

17 Ekim 2008 Cuma

KENDİMİZDEN Bİ HABERİZ

Hep vucudumuzu organlar olarak tanıdık hiç gördükmü ki en küçük yapı taşları olan hücrelerimizde neler olup bitmekte sanki uzay ve uzayda yaşayan canlılar ilginç gelebilir

TANRIYA DAVA AÇILDI

TANRI ADINA DAVA AÇTI MAHKEME HEYETİ TABİ Kİ BU DAVAYI REDDETTİ AMA REDDETME GEREKÇESİ NEYDİ?

BURAYI TIKLAYIP OKUYALIM!!!!

BENİM MOTİVASYONA İHTİYACIM VAR!!!!!!


Hayat herkes tarafından çok farklı yaşanır bazıları şeksiz şüphesiz yolunda ilerlerken bazılarınada destek gerekir gerek maddi gerek manevi...
Ben se her ikisine de ihtiyaç duyanlardanım .
Benim istanbul trafiğinde araba kullanmam lazım zira araba garajda çürüyoooo
2006 model araba daha 3000 km deeee acil kullanıp gezmem lazım zira eşim kullanamıyo manuel araba.O otomatik arabaya alışkın benim gibi bayanlar nasıl motive olurda trafiğie çıkarrr BİLEMİYORUM ÇOK MU ZOR BU ARABA KULLANMAK ......
Artık öğrenmek istiyorum zira ehliyet araba kullanmıyo.

15 Ekim 2008 Çarşamba

EYÜP SULTAN dan SESLENİŞ

AH EYÜP SULTAN AH
Yolunuz düşerse Eyüp sultana, gezerseniz eğer sokaklarında anlatılması zor , yoğun duygular yaşarsınız.
Eyüp sultan da tarihi doku öyle etkileyicidir ki sanki o zamanlarda yaşıyormuş gibi hissedersiniz ; sanki bir sihire kaptırırsınız kendinizi..Büyülü bir ramazan ayının arkasından yalnızlığa bürünen EYÜP SULTAN şu anda kendini kışa hazırlamakta.
Tarihi mekanlar tarih kokar hele bilirseniz ki tarih kitaplarında adını çokça duyduğumuz o değerli zatların mekanlarının orda olduğunu, insanın tüyleri diken diken olur.
Tarifi imkansız duygular içinde sonsuz bir saygı duyarsınız kalbinizden.Sanki siz değilsinizdir o anda bulunan siz sanki tarihteki bir kişiliksinizdir.Geçmişi yaşayan .bu duygular içirisinde dolaşırken birden bire karşınıza başka bir tarihi mekan çıkar O zatın maneviyatıyla doluveririniz sanki ;gönlünüzden , gözlerinizden yaşlar süzülür.Tutamazsınız kendinizi okurken başuçlarında yazan yazıları yada okumuşsanız hayat hikayelerini ; yaptıkları hizmetleri. onlar ömürlerini artık tamamlamıştır


Bizlere de tarihi emanetler bırakmışlardır.Onların emanetlerine sahip çıkmak ve bizden sonraki nesiller için güzel bir dünya bırakmak için bizler de elimizden geleni yapalım.......
Bu duygu yoğunluğundan sonra eyüp sultan tarihine kısaca bir göz atalım .
SEMTE ADINI VEREN O BÜYÜK ZAT ;
Ebu Eyyûb Halid bin Zeyd veya Ebu Eyyûb el-Ensarî türkler arasında EYÜP SULTAN olarak bilinir. EYÜP SULTAN a bu topraklarda sultan lakabı layık görülmüştür.Peygamber efendimizin medine de mihmandarı dır aynı zamanda.
EYÜP SULTAN TÜRBESİ
Türbe II. Mehmet zamanında yapılmış olsa da, pek çok onarım geçirmiş, değişikliğe uğramıştır.Kefeki taşından sekizgen planlı, kubbeyle örtülü bir yapı olan türbe orjinalliğini korumaktadır.Avluya bakan bir hacet penceresi, bunun yanında da bir kapısı vardı, bunların üzeri avluya doğru taşan bir saçakla örtülüdür.
Türbenin aslı çok yalın olmakla birlikte, bu gün hem içi, hem de avluya bakan duvarı 15. yy. dan 18. yy. a değin çeşitli dönemlere ait çinilerle bezelidir. Eyüp Sultan Türbesi Müslümanlarca en kutsal yerlerden biri sayıldığı için, yapıldığından beri sürekli ziyaret edile gelmiştir.Osmanlı padişahları da gerek türbeye, gerekse camiye çok önem vermişler; sıkça onartmışlar ve değerli armağanlar sunmaya özen göstermişlerdir.Padişahların tahta çıkarken Eyüp Sultan Türbesi’ni ziyarete gelerek burada kılıç kuşanmaları da V. Mehmed Reşad’a değin gelen bir gelenek olmuştur.Türbe İstanbul’da yapılan ilk islam eseri olma özelliğini de taşımaktadır.Zaman içinde türbe kapısının yenilenmesine söylenen şu dizeler Sultan I.Abdülhamid’in emri ile kapı üzerine yazılmıştır.
Şefa’at kast ider
İhlasla ol bab’da Hakk’a
Bu cay’i pake HanAbdülhamid yapdı der-i vala" 1200(1786 dizeler Sultan I.Abdülhamid’in emri ile kapı üzerine yazılmıştır.
Mescidler
·Topçular Mescidi ·Takyeci Mescidi ·Sofular Mescidi ·Otakçılar Mescidi ·C. Kasımpaşa Camii ·Büyük İskele Camii
Hz.Eyüp Sultan T. ·Zal Mahmud Paşa T. ·Ü.Sinan Efendi T. ·Ş.Abdülmecid Efendi ·Ş.Abdullah Kaşgari ·S.Mehmed Reşad ·S.Mehmed Paşa T. ·Siyavuş Paşa T. ·Silahi Mehmed Bey T. ·Nakkaş Hasan Paşa T. ·Molla Lütfi Türbesi ·Mihmiran Mehmet A.T. ·Mehmet Vusulü T. ·Lala Mustafa P.T. ·Kızıl Mescid Türbesi ·Karabaş Ahmet E. T. ·Hüsrev Paşa Türbesi ·Hubbi Hatun Türbesi ·Hasan Hüsnü Paşa T. ·Halil Rıfat Paşa.T. ·Adile Sultan Türbesi ·Abdülvedut Sultan T. ·Hz.Ebu'd-Derda T. ·Hz. Hafir Türbesi ·Hz.Âmir Trübesi ·Hz.Ka'b Hazretleri T.
Mektepler
·Şah Sultan Mektebi ·Sultan Reşad Mektebi ·Mihrişah Valide Sultan
Medreseler
·Zal Mahmud Paşa ·Sokullu Mehmed Paşa ·Cafer Paşa
Hamamlar
·Eyüpsultan Hamamı ·Çömlekçiler Hamamı
Tekkeler
·Afife Hatun Tekkesi ·Baba Haydar Tekkesi ·Bahariye Mevleviha.. ·Balçık Tekkesi ·Cafer Paşa Tekkesi ·Hatuniye Dergahı ·Hüsrev Paşa Tekkesi ·İzzet Paşa Tekkesi ·Karyağdı Tekkesi ·Maktul Mustafa Paşa ·Mürteza Efendi ·Sertarik-Zade Tekkesi ·Selami Bey Tekkesi ·Şeyh Murad Efendi ·Ümmi Sinan Tekkesi


11 Ekim 2008 Cumartesi

SİZDE MOPLANIN DERLEYİP TOPLANIN


GeCe ve annekazın kullandığı moplarda neymiş bi bende alayım diye markete gittim.
nasıl bişey miş bilmiyorum tabi reyondaki cocuğa sordum. bu mop ta ne olaki ? hangisi diye sordum.
-o ne ki abla dedi .
bende reyonları doşaşıp incelerken birden gördüm mop yazıyo hemen aldım tabi ama hiç te yabancı olmadığım bişeymiş .çalıştığım iş yerinde de kullanılan ama adını bilmediğim daha doğrusu evlerde de kullanılabileceğini düşünmediğim bir ürün. Neyse aldım açıklama ingilizce nasıl kullanacağım gece yi aradım öğrendim .Suda beklettikten sonra kullanılacakmış vileda kovasına koyduk bekletmeye.küçük kızım ve büyük kızım Be@tnic birbirleriyle kavga etmeye başladılar illa ki ben yapacağım diye ve denedik ki gerçekten çok güzel halılarda saçları topluyo bizim için ÇOKK İDEALL çok fonksiyonel çok beğendim.
sizde moplanın derleyip toplanın

10 Ekim 2008 Cuma

HAYDİ DİYETİSYENE

sevgili hanımlar özellikle benim gibi şişman hanımlar (tabiki evlendik ve doğum yaptıktan sonra) kilolarını veremeyen hanımlara müjde!
Ben 21 yaşına kadar zayıf bayanken sonradan yıllar ın birikimi ile benimde kilolarım birikti ve artık giydiğimi kendime yakıştıramaz oldum kurban bayramında 52 beden kıyafet alınca şokkk
taki 25 mart ta arkadaşımı görene kadar çalıştığı yere gitmiştim 1 senedirde görmemiştim.
aaaa bide ne göreyim benim gibi tombiş hanım dal gibi incelmiş çokk şasırdım .
ne yaptın da böle dedim . O da diyetisyeni tavsiye etti . tabiki ben de gittim ve 3,5 ayda 18 kilo verdim.Doktor kontrolunde .Temmuz ayında diyete son verdim ama diyet te dememek lazım aslında bu sağlıklı beslenme programı desek fena olmaz.
Artık beni gören herkes çok şaşırıyo tanımakta zorlanıyolar 40 beden 42 beden giyiyorum
artık 17 yaşındaki kızımın kıyafetlerini kullanabiliyorum beni gören herkes diyetisyene gidiyo ve rahatça kilo veriyolar sağlıklı bir biçimde .PAROLA ŞİŞMAN YAŞAMAYA SON .
40 yaşından 20 yaşlarına döndüm .çok mutluyum çok .Nerdeyse manken gibi oldum çok özlemişim bu halimi artık hangi mağazaya girsem kendime uygun çok güzel kıyafetler var .HERKESE DE TAVSİYE EDERİM

7 Ekim 2008 Salı

BENİMLE KAL


Haykırıyorum sesimi bir duyan olmuyor!
Sesli sezsizlerden miyim ki anlaşılmıyor!
Dağa , denize, ormana kuşa sevdalıyım.
Sevda denizlerinde balığın karnındayım.
Aşağı,yukarı içeri-dışarı dolanıp duruyorum.
Bilmiyorum içimi- dışımı farkında mıyım ?
Mekanım la mekan İlahım La ilahe olsun .
Şaşırıp kaldım ama ; nefsim izin vermiyor.
Ruhum kanat çırparken gökyüzünde bulutlara,
Oysa kalbim burada benimle kal diyor.